søndag 11. januar 2009

dumme dumme dag...

Nok en gang er det søndag.... jeg liker ikke søndager. Eller, søndager kan bli brukt til masse fint egentlig, det er liksom siste helgedagen før man skal tilbake til jobben, så man kan være med venner og dra på kino og nyte en slækk siste fridag, selvfølgelig er jo det deilig!
Så hvorfor liker jeg ikke søndager? Jeg vet rett og slett ikke. Det bare ligger i meg, som en psykisk innstilling, en dårlig følelse, og jeg aner ikke hvorfor, og sånn er det stort sett hver søndag. Når jeg våknet i dag, merket jeg med en gang en sånn uggen følelse i magen, søndagsfølelsen, som igjen sikkert bare er psykisk. Jeg føler at jeg på et vis blir litt for overfølsom og alt for grublende og litt smådeppa, spesielt hvis ikke det skjer noe i løpet av dagen. Og det hjelper ikke akkurat at været er grått og grusomt ute i dag.
Men derfor må jeg gjøre no i dag. Ut! Hm... Kan trene etterpå kanskje, og se film. Og så må hotell i Berlin fixes, reiser dit neste mandag, blir spennende!
Ja, akkurat, på tide å gjøre noe. NÅ!

Ingen kommentarer: