torsdag 20. november 2008

Fri... NÅ!

Akkurat gått gjennom en 15 timer lang arbeidsdag, "motoren" har akkurat gira ned til slappe-av-modus, turtallet synker, merker nå hvor sykt sliten jeg egentlig er. Langåpent er ganske unødvendig egentlig, kjempefå kunder, noe som gjør at tia går treeeeeegt.
Merker om dagen at jeg lever litt på reservetanken, henger ikke helt med i svingene og på alt som skjer. Det er derfor godt å tenke på at 06:34, lørdag morgen, setter jeg meg på toget og drar til Trondheim, hvor jeg skal besøke min gode venn, Morten. Skal bli deilig å kjøre tog i rundt 8 timer og se noe nytt, lese, spille psp og bare koble ut jobb helt. Der blir jeg til tirsdag, for da må man hjem på jobb igjen... men tia der oppe skal nytes!
Ellers så har min kjære Christine bursdag i morgen, blir 20 store år, så da skal jeg i selskap til ho, det blir sikkert kjempekoselig, gleder meg :)
På forskudd: GRATULERER MED DAGEN, CHRISTINE! :D

Så... nå blir det nok ingen oppdatering her før evt. tirsdag kveld. Ha en fin helg, folks!
Pis aut!

Ingen kommentarer: