tirsdag 25. november 2008

En nesten perfekt helg

Det har vært en så godt som perfekt langhelg! Har vært hos Morten i Trondheim i helga, og hatt det kjempebra, koselig prat, gamle minner, pløyd gjennom youtube på jakt etter eurodancemusikk fra 90-tallet (vi snakker toy box, aqua, ace of bace, blümchen og masse mer), vært på byen og danset og vært frekke mot jenter med ujevne øyenbryn (som var frekk mot meg først), hilst på kjentfolk, sittet til langt på natt og sett på film, og ledd evig mye. Tror nok kaaaanskje jeg befinner meg i Trondheim neste år for å studere. :D Virka utrolig ålreit der, med masse trivlige folk. Very nice!

Det som dessverre satte en gaaanske stor ripe i lakken for denne helga, var at bilen min som vanligvis står på parkeringsplassen utenfor huset her, natt til mandag, brått var borte. Ikke særlig kult å bli oppringt av pappa på mandags formiddagen og bli fortalt at bilen min hadde blitt stjælt. Litt letta ble jeg jo når jeg hørte at de hadde tatt fyren og funnet bilen. Suger bare at bilen må fikses før jeg kan bruke den igjen, og enn så lenge kommer kostnadene til å ligge hos meg. Bytte tenningslås, dørlås og mere til, blir vel ikke akkurat småpenger, så håper jo virkelig at den idioten som stjælte bilen får betale for seg. Om det skjer får tiden vise.  Skulle vært noe å levd i en tid hvor folk hadde lært seg forskjell på "ditt" og "mitt", men en sånn verden får vi vel aldri.
Her kan du lese om det på f-b: http://f-b.no/article/20081124/NYHET/28509558

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja:) Gjør det! (Kom til Trondheim neste år!)
Elizabeth:)