fredag 19. desember 2008

what?! Julaften snart?!

Okej, det er noen som driver å påstår det er julaften til onsdag?! Vet ikke riktig om jeg tror på det men... Julaften er jo ikke før i desember...





Oi... i følge kalenderen er det desmber nå! Ai, da stemmer det visst alikevel at julaften er til onsdag. Greit, jeg overdriver, jeg vet det er desember, det bare føles ikke helt som det, fordi jeg har ikke hatt tid til å tenke over det. Og jeg skulle ønske det ikke var helt sant at julaften er om under ei uke, kunne gjerne hatt ei uke til på meg. For har jeg handla en eneste julegave? Nei, Jon Magnus, det har du ikke! ai....
Desember har for min del raaaast forbi i en fart som har vært slitsom å henge med på. Springe fra jobb til jobb, 16 timers arbeidsdag, ordne ditten, ordne datten, masete unger på skolen, en slitsom hoste som ALDRI kommer til å gå bort, møter her, møter der, kjøretimer, være alt for lenge våken, ergo sove alt for lite. Det er slitsomt når man ser for seg dagen man har foran seg, og det eneste man ser er ting man må gjøre som overlapper hverandre, og ikke 5 minutter fri før man skal legge seg. Men sånn er vel livet i perioder, ganske hektisk. Kommer nok roligere tider. Det MÅ det.

Og nå, akkurat nå, føles det som om omgangssjuken inntar meg. Jeg vil egentlig ikke innse det, og tenker at om jeg bare fornekter det hardt nok, blir jeg ikke syk. Vi får se hvordan den taktikken funker. Vil helst slippe, ettersom jeg jobber full dag i julerushet på Clas i morgen, OG bør begynne med julehandelen.
Og kom nettopp på mitt største ønske for julen 2008: En pauseknapp til livet/tiden, så man kan stoppe opp litt iblant, selv om jeg tviler på at nissefar klarer å diske opp no sånt. Menne, er jo lov å håpe!

1 kommentar:

eyrepm sa...

ja, hun var så søt. og hun hadde helt utrolig fin kropp. men hun er så pen. så. pen :((((( helene wevling. uaaah