søndag 9. november 2008

TAKK!


En hjertelig stor takk til alle dere bilister som gjorde en så iherdig innsats med å gjøre meg enda mer bløt enn hva regnværet hadde klart alene da jeg syklet over brua til og fra trening i dag. Det føles så godt når vannet kommer både fra åpen himmel og i heldekkende sprut fra siden, og det at jeg viste langefinger'n til en av dere, det viser vel bare hvor takknemlig jeg er. Skulle gjerne gjort det til dere alle!

Må si jeg er litt skuffet over dere som "viste hensyn", bremset ned litt og la dere litt lengre inn mot midten av veien og dermed ikke sprutet et dråpe på meg, i stedet for å pløye gjennom kjøresporene hvor elver av vann rant. Vannet ligger jo klart til å sprute ned enhver fotgjenger eller syklist på fotgjengerfeltet! Skjerpings!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, den er lei! Heldigvis er jeg ikke fotgjenger, så har jo nesten gjort det til en sport å sprute ned folk nå :P haha