tirsdag 30. september 2008

Pause

Det skjer ikke så mye her på bloggen om dagen. Ikke vet jeg hvorfor, jeg vet bare ikke hva jeg skal skrive om, og orker på en måte ikke å sitte å tvinge frem noe å skrive om heller, da blir det bare enda mindre interessant enn hva det er til vanlig (som vel sikkert ikke er særlig interessant det heller). Er litt sliten om dagene, fortsatt ikke kommet inn i god rytme med å legge meg tidlig, og når vi snakker jobb fra syv om morgenen (altså, jeg må stå opp seinest 6), så blir det manko på søvn og energi. Skal bli spennende å se om jeg overlever torsdag og fredag, da er det på jobb på skolen fra 7 på morgenen fram til 3, og så videre til clas ohlson fram til 8, altså, jobbing fra 07 til 20, 13 timer... hjelp... Men trenger å jobbe litt ved siden av også, få inn litt ekstra penger, for nå har jeg begynt å måle alt opp i mot hvor mye jeg tjener i siviltjenesten. Pizza med venner i kveld, 4 arbeidstimer for å betale den (100kroner). En brus på 7-eleven, èn times arbeid. Man får et litt mer nøkternt forhold til penger når man brått tjener så lite som det jeg gjør.
Men jeg er ikke så veldig bitter av den grunn. Det er for et års tid, jeg liker jobben og tror jeg vil sitte igjen med mye erfaring etter det året her. Pengene er det egentlig ikke så farlig med, jeg klarer meg :)

Fikk meg en smell i dag da, hadde bestilt filmer over nettet (IGJEN), og i dag lå de i postkassa. Men så viser det seg at jeg har bestilt den samme filmen to ganger, bommert! Men, er ikke enorme summer det er snakk om, (vi snakker et par timers arbeid bare :P ), så jeg er ikke så bitter for det her heller egentlig.

Og nå, nå tror jeg at jeg skal legge meg egentlig, til de myke fine tonene av den nye skiva til Bo kaspers orkester. Bo kaspers er fin musikk, du burde høre på dem, de passer til så mange forskjellige sinnstemninger. Er man glad så synger man med "Vi sitter i samma bil, vi sitter i samma bil", er man litt smådeppa nynner man med til "en dag at bli kär på", eller om man kanskje har kjærlighetssorg eller kanskje for den saks skyld er forelska, hører man på "En man du tyckte om". Kanskje... uansett, man kan alltid høre på bo kaspers. 

Natta!

2 kommentarer:

eyrepm sa...

Du trenger ikke to jobber. Du trenger å GLEMME play.com :)

Unknown sa...

Hey man! AALESUND!!!!!!!

Hvordan gaar det i siviltjenesten! detter innom bloggen din av og til, men er litt lat med aa skrive... skal prove aa bli flinkere! lover! ;-)