lørdag 8. november 2008

Nok en gang helg


Raindrops keep falling on my head

Det er grått.
Det regner.



Men jeg har fri og det bryr meg egentlig ikke ett dugg (eller fnugg?) Skulle vært og trent, orker ikke, eller kanskje gidder ikke. Orka ikke i går heller. Får ta det i morgen i stedet. Kanskje, hehe.

Det tar på å jobbe i skolen, er rimelig utslitt når jeg kommer hjem fra jobb om dagen. Det er kanskje ingen hemlighet, men unger krever MYE energi! De maser og tjater og spørr og gnåler, men på samme tid så er de aller fleste egentlig så søte og gode. Men det er godt å se frem til den lille Berlin-ferien mot slutten av november, tror jeg trenger noen dager avbrekk da. Noen som vet om noen billige steder å bo i Berlin forresten? Tips tas imot med åpne armer!

I kveld skal jeg henge med Steffen. Han har funnet frem en haug med videokasetter som vi tenkte å se igjennom. Vi hadde nemlig en periode på ungdomskolen hvor vi filma utrolig mye, blant annet de prisbelønte dokumentarene "Martin Niemöller" og "Humor i Horisonten" :P , pluss en masse annet tull og noe småseriøst, så det skal bli utrolig spennende å se igjen alt det der. Hvis jeg finner no morsomt, kanskje jeg laster det opp her også, men det får vi vente og se.

Vil du se en "koselig" film forresten, kan du sjekke ut Frontiers, en fransk skrekk-film, ganske lite trivelig. Så den i går, ikke at den var såååå fantastisk bra, men den var sånn passe bra og mindre hyggelig stemning, så er du ute etter stygge scener med ny-nasist-kannibaler og sånt noe, så kan du sjekke ut denne.

Ingen kommentarer: